Administració i Justícia - CRAJ | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Titulars

El Ministeri de Justícia posa en marxa la nova versió del visor d’expedients judicials

Aquest dijous, dia 1 de febrer de 2024, el Ministeri de Justícia posa en marxa la nova versió del visor d’expedients judicials.

Thu Feb 01 10:31:46 CET 2024

Les principals novetats són:

• Vista completa del procediment judicial, en comptes de l'actual subconjunt de documentació.
  • Permet la descàrrega completa del procediment, en lloc de l'actual descàrrega individual de documents. Aquesta funcionalitat només estarà disponible en l'horari comprès entre les 17.00 i les 08.00 hores del dia següent per a procediments que continguin un màxim de 1.000 elements (documents, vídeos o expedients administratius). S'activarà en mode pilot als òrgans judicials de Palència, ampliant-se de manera progressiva a la resta de territoris i òrgans, informant-se les dates per aquesta mateixa via.

Es pot consultar la guia de novetats als següents enllaços:

Durant la intervenció no estaran disponibles els accessos a Carpeta Justícia i al Visor de l'Expedient Judicial Electrònic des de SEDJUDE des de les 15:30 hores del dia 01/02/24 fins a les 01:00 hores del dia 02/02/2024.

Si vols que l’ICAB t’informi de novetats o participar en pilots que es realitzin del sistema de expedients Judicials del Ministerio de Justicia, et pots apuntar en aquest formulari

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)