Formació Internacional | Formació ICAB | Formació Internacional

Young Lawyers Academy (YLA) 2023 - NOMINACIÓ DE CANDIDATS. Data límit: 6 de març

Des del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), i conjuntament amb l’Academy of European Law (ERA), estem seleccionant candidats/es perquè participin a la “Young Lawyers Academy” (YLA) 2023, al Curs d'Estiu del 12.06.2023 al 21.06.2023.

Thu Feb 16 00:00:00 CET 2023

Aquells que vulguin presentar la seva candidatura, han d’enviar el seu CV al correu electrònic formaciointernacional@icab.cat amb l’assumpte “Candidatura Young Lawyers Academy (YLA) 2023” . El termini per a enviar les candidatures finalitza el proper 6 de març de 2023.

Objectiu

L'ERA Young Lawyers Academy és un curs intensiu de deu dies, del 12.06.2023 al 21.06.2023, en anglès, a Trier (Alemanya), que permetrà que 30 joves advocats/des es formin en àrees transversals del Dret Europeu.

L'objectiu principal del projecte és contribuir a l'aplicació efectiva i coherent del Dret de la UE entre els/les joves advocats/des que exerceixen arreu d'Europa.

Per què hauríeu d’aplicar?

Aquest curs, no només us proporcionarà coneixements pràctics sobre els litigis de la UE, els drets fonamentals, l'Estat de Dret i la protecció de dades, sinó que us proporcionarà una plataforma per a l'intercanvi de bones pràctiques, informació i coneixements, creant contactes estrets entre joves advocats de diferents membres de la UE. El curs inclou també visites al Tribunal de Justícia de la UE a Luxemburg i al Tribunal Europeu de Drets Humans a Estrasburg.

Despeses

S'oferirà allotjament, doncs els costos d'allotjament tant a Trier com a Estrasburg són reservats i pagats per l'ERA. Els participants s'allotjaran a l'Hotel Deutscher Hof Trier*** i al Novotel Strasbourg Centre Halles****.

Tots els/les joves advocats/des seleccionats per participar en el curs rebran una contribució als seus costos de viatge en funció de la distància des d'on es desplacen.

Als participants del Col·legi d'Advocats de Barcelona els hi abonaran la següent contribució a les seves despeses de viatge: 340 €

Els desplaçaments a Luxemburg i Estrasburg són organitzats i pagats per l'ERA.

El càtering durant el dia és proporcionat per l'ERA. Els esmorzars formen part de l'allotjament.

Més informació:

Trobareu més informació al fulletó informatiu adjunt (a peu de pàgina).

• Departament Internacional | Departament Internacional ICAB | Formació ICAB

ERA Young Lawyers Academy 2023